Hvad koster det?
Bilisten sætter selv prisen på et lift. Der er flere forskellige forhold, der gør sig gældende ift. prisfastsættelsen. Liftpriserne afhænger blandt andet af bilistens udgifter til benzin, broafgifter, færgebilletter, osv. Hele vores koncept bygger på, at man kan spare penge ved at dele sine transportudgifter, når man rejser sammen.
Pris på medlemskab
Det er gratis at melde sig ind på GoMore, og passagerer betaler ikke gebyr for samkørsel. Du betaler blot den pris, som bilisten har sat på liftet.
Hvordan virker betaling?
Betaling for lift håndteres online, og bilisten modtager først betaling 24 timer efter liftafgang.
Kvikbooking
Kvikbooking er en service som bilister kan tilbyde på sine lift.
Kvikbooking betyder, at passagerer bookes direkte ind på liftet uden, at bilisten skal godkende anmodningen. Kvikbooking kan kun foretages af passagerer med en verificeret E-mail og telefonnummer på deres profil.
En kvikbooking foretaget mindre end 24 timer før afgangstidspunktet er bindende. Herefter gælder vores aflysningspolitik.
Hvad gør jeg, hvis bilisten ikke dukker op til samkørselsaftalen?
Hvis en bilist (mod alt forventning) ikke dukker op til, eller overholder jeres aftale, skal du rapportere det til os hurtigst muligt. Derefter sørger vi for, at betalingen nedlægges eller refunderes.
Du kan rapportere problemer vedrørende lift på forskellige måder: I den E-mail du modtager om at rate bilisten, nederst på siden for samkørsel eller på bilistens profil i appen, eller i din liftoversigt på hjemmesiden. Du er også velkommen til blot at ringe til os eller sende os en mail.
Øvrige henvendelser
Læs mere om, hvordan du får mest muligt ud af din tur med GoMore på følgende links: https://help.gomore.dk/collection/140-ofte-stillede-sprgsmal og https://gomore.dk/rideshare/how/passengers
Du er altid velkommen til at kontakte GoMores kundecenter på +45 7199 5800 eller support@gomore.dk.